Социални медии и платформи
Accenture стартира първия си офис в България през 2018 г. Основната им цел за 2019 г. е да наемат 130 нови IT служители със специфични изисквания.
В същото време, целта е предизвикателна поради големия брой IT компании, които също активно набират служители и предлагат атрактивни условия.
Нашият екип трябваше:
- Да разработи атрактивна кампания за привличане на вниманието на IT специалистите в България
- Да открои компанията от останалите IT компании
- Да спомогне за увеличаване на броя на получените автобиографии и наетите кандидати
Организирахме кампания за привличане на вниманието на IT специалисти, като представихме основните предимства на нашия клиент.
Кампанията се фокусира главно върху изключителните предимства на компанията и дава възможност на потенциалните кандидати да разберат, че има компания, която може да им предложи нещо различно и полезно за тях като служители.
Екипът на марката на Accenture в САЩ беше много доволен от рекламните послания на кампанията и реши да ги приложи в световен мащаб
Онлайн канали: социални медии (LinkedIn, Facebook), Google търсене и дисплей, SEO.