Премини към основното съдържание

Корпоративни комуникации

Минералната вода е най -големият сегмент от категорията безалкохолни напитки и се възприема като символ на национална гордост с много ключови конкуренти в сегмента. Тенденция в категорията: растеж на популярността на изворната вода поради ползите за здравето.

Нашият клиент се нуждаеше от комуникационна кампания, която ще:

• Потвърди, че Роза е подходяща за прием от бебета, бременни жени и приготвяне на бебешка храна

• Не отнема пазарен дял от другата марка вода на компанията - Банкя

• Бъде продукт с национален пазарен дял в категорията изворна вода

Това, което екипът на нашата агенция направи, за да лансира успешно продукта, да спечели пазарен дял и да спечели „Продукта на годината 2019“ по избор на клиента и беше препоръчан от БПА, беше:

• да покаже директно на всички заинтересовани страни основната полза (ниска минерализация) чрез многоканална кампания: връзки с медиите, работа с лидери на мнение, партньорства със здравни институции, медицински специалисти, училища за родители, включване в приложение за бременност и др.

• да се развие силно присъствие в медицинската сфера, като се работи в тясно сътрудничество с медицински представители и институции

Ключови постигнати резултати:

• Над 1/2 от всички бъдещи родители или наскоро родени за 1 година бяха директно достигнати

• достигане до 100% от всички педиатри и акушери в цялата страна

• Годишна кампания „Родителски училища“ в 16 големи града, над 300 събития за 1 година

• Годишно партньорство с над 200 болници в цялата страна (в 57 града)