Корпоративна социална отговорност
В повече от 6000 български семейства се раждат недоносени бебета.
Над 50% от недоносените деца се сблъскват с дългосрочни медицински проблеми (трудности с ученето, двигателни проблеми, адаптация и др.). 75% от родителите НЕ са получавали психологическа подкрепа.
Като неправителствена организация, Фондацията не разполага с много финансови ресурси и стратегията се основаваше на създаването и популяризирането сред обществеността на дарителска кампания, наречена „Големите чудеса за малките герои“.
Не само Chapter 4 България изпълняваше кампанията про-боно, но успяхме да привлечем 17 ключови медийни (телевизии, онлайн, външни, радио и др.) и десетки партньори по организацията изцяло про-боно, за да организираме 2 събития и влиятелни лица и знаменитости, които да бъдат посланици на кампанията и да помогнат за популяризирането на нейните послания.
Разработена е специална дарителска платформа за събиране на пари за 3 целеви каузи и всеки може да избере коя кауза да подкрепи:
1. дарява животоспасяващо оборудване на недоносени бебета;
2. изграждане на семейни стаи в болници;
3. подкрепяйте семейния център Малки чудеса - комплексна подкрепа за развитието в ранна детска възраст.
Привлякохме широка мрежа от партньори които работиха pro-bono, за да може благотворителните инициативи да бъдат широко разпространени. С тяхна помощ, за кампанията бяха създадени официален TVC, 10 SM видеоклипа на посланици, редица рекламни и принт материали и др.
Беше разработена и специална платформа за дарения, където всеки може да избере коя кауза да подкрепи и DMS номер за хора, които предпочитат да даряват чрез SMS.
36 посланици бяха привлечени и помогнаха за популяризирането на кампанията. Те са едни от най -популярните и известни български артисти, актьори и актриси, инфлуенсъри, радио и телевизионни водещи, спортна гимнастика, певци, модели и др. Сред тях са Михаела Филева, Маги Джанаварова, Димо Стоянов от ПИФ, Славин Славчев, Иво Аръков, Биляна Йотовска, Ники Кънчев, Ива Екимова, Диляна Попова и много други.
Организирахме 2 основни събития - обявяване на пресконференция и благотворителна „Вечер на чудесата“ с подкрепата на нашата партньорска мрежа.