Награди
Гордеем се с професионалните отличия на проектите си в България и по света, защото обективно отразяват част от комуникационните успехи на нашите клиенти!
2 от най-значимите отличия за нас са наградите за съвместните проекти с AbbVie България и Фондация „Нашите недоносени деца“ - „Най-добра кампания за България, Румъния, Хърватска, Словения, Сърбия, Черна гора, Босна и Херцеговина“ през 2014 и 2016 г.
През 2014 г. съвместната ни кампания с AbbVie България беше отличена със „Специалната награда на публиката“,
Мрежата на Chapter 4 беше отличена като „Най-добра ПР агенция в Източна Европа“ през 2014 г., а през 2019г. Chapter 4 България спечели първо място в категорията „Промишленост“ на престижните световни награди за комуникации в Европа, Близкия Изток и Африкa. Kампанията „Аурубис, медното сърце на България – 60 години по-късно“ бе един от петте номинирани в категорията, избран сред повече от 2400 кандидатури.
Chapter 4 България, по проект в партньорство с Борика АД и Фондация „Нашите недоносени деца“, получи Златна награда за „Най-добра публична кампания“ през 2018 г. и Сребърна награда за „Кампании с иновативен подход“ – през 2019 г., за проект с Аурубис България
От 2013 до 2020 г. Chapter 4 България заедно със своите клиенти получи 7 отличия за комуникации в България в категориите „Имидж-мейкинг / кампания с инфлуенсъри“, „Най-добър CSR проект в България“, „Корпоративен ПР за проект“, „ПР проект за вътрешни комуникации“, „Специално събитие“, „Зелени комуникации и градска среда“. Отличията са за проекти, доверени ни от: Мастъркард, Аурубис България, Abbvie България, Siemens България, Фондация „Нашите недоносени деца“