ЗА НАС

Chapter 4 България е част от групата Chapter 4 Communications, специализирана в сферата на връзките с обществеността, маркетинга, корпоративните комуникации, събитийния мениджмънт и проучване на пазара, действаща в Централна и Югоизточна Европа. 

Chapter 4 е ексклузивен представител на водещата глобална PR мрежа – Burson-Marsteller на пазарите в Централна и Източна Европа. 

Chapter 4 предлага на клиентите си богат международен опит и прилагането му във всички сфери на връзките с обществеността, чрез работата на нашия висококвалифициран екип, с координационна подкрепа на централния офис във Виена. 

Ние, от Chapter 4 България, предлагаме на нашите клиенти широк спектър от услуги в различни сфери на комуникациите –  корпоративни комуникации, маркетинг, PR консултации, дигитални комуникации, събитиен мениджмънт, връзки с обществеността, реклама и брандиране, управление на комуникационна кампания, графичен дизайн, копирайтинг, кризисни комуникации.  

В работата си залагаме на индивидуален подход, креативни идеи, професионално отношение и адекватно изпълнение на всички изисквания на клиентите ни. Ние подпомагаме Вашите бизнес планове и реализираме пазарните Ви интереси и цели като предлагаме най-съвременните комуникационни решения.

Нашият екип

  • Анелия Милкова

    Управляващ директор

    Анелия е управляващ директор на Chapter 4 България.  С повече от 13 години професионален опит в сферата на комуникациите и маркетинга, връзки с обществеността, връзки с медиите и събитиен мениджмънт, тя  разработва комуникационни стратегии за ключови клиенти като Aurubis Bulgaria, Hewlett Packard Enterprise Bulgaria, AbbVie, Lufthansa, HP, Bosch Siemens Hausgeräte, Siemens, Phoenix Pharma Bulgaria, DB Cargo Bulgaria, Axxon, Melexis. Анелия работи активно по стратегическо консултиране и планиране. 

    Като резултат от мениджърските й качества и упоритата й целеустремена работа, Chapter 4 България се радва на заслужено признание, печелейки редица награди на престижни конкурси за ПР и комуникации, като European Excellence Awards, Eventex awards, Gold SABRE Awards и PR PRIZE (организирано от БДВО).

    Анелия притежава Магистърска степен по Индустриален мениджмънт от Техническия университет в София и диплома от Лондонско PR училище.

  • Петя Костова

    Мениджър Проекти

    Петя има повече от 9 години опит в сферата на комуникациите и маркетинга.  В Chapter 4 България тя разработва и участва в реализацията на стратегически проекти и цялостни комуникационни стратегии. През последните 5 години участва в изпълнението на външни и вътрешни проекти за Aurubis Bulgaria, както и създаване на корпоративна комуникационна стратегия и организация на различни събития за компанията. Голяма част  от проектите с нейно участие са носители на престижни награди. Сред портфолиото от клиенти на Петя попадат компании като Aurubis Bulgaria, Siemens, Holcim, Phoenix Pharma, Roëfix, Dupont, Pioneer.

    Петя притежава Магистърска степен по “Управление на маркетинга” и Бакалавър по “Индустриален мениджмънт” от Техническия университет в София. Оптимистът на екипа, тя винаги е заредена с положителна нагласа за работата по всички проекти. Изключително отговорна и комуникативна,  характерно за нея е лекотата, с която поема предизвикателствата и вярва в успеха на своите начинания.

  • Весела Савова

    Мениджър Комуникации

    Весела има повече от 8 години опит в сферата на връзките с обществеността и комуникациите. В Chapter 4 България тя  разработва и прилага цялостни комуникационни стратегии, организира събития за широк кръг от фирми и организации. Проектите, в които участва включват кампанията "Най-големите герои са най-малките", която печели европейска награда на престижните European Excellence Awards. Весела ръководи успешно различни фирмени цялостни кампании и мероприятия, семинари и дейности за Hewlett Packard Enterprise, AbbVie, Lufthansa, DB Cargo България, Phoenix Pharma.

    Весела има Бакалавърска степен по „Връзки с обществеността“ от Нов Български Университет. Тя е изключително всеотдайна и отговорна към работата си. Една от отличителните й черти е, че съумява да осъществява целите си с лекота.

  • Любов Канина

    Творчески директор

    Любов се занимава професионално с графичен дизайн повече от 7 години. Извършва разработки на цялостни дизайнерски проекти. Работата й в Chapter 4 България е свързана със създаване и реализиране на креативни и атрактивни творчески решения в различни сфери на графичния дизайн, като корпоративна идентичност, лого дизайн,  печатни материали, дизайн на web банери, индустриален дизайн, и много други.

    Любов има Бакалавърска степен „Графичен дизайн“ от Нов Български университет. Една от отличителните й черти е, че притежава собствен почерк. Художествените й умения, комбинативно и алтернативно мислене, визуално въображение и най-вече невероятен усет, ясно личат във всичките й проекти. В работата си Любов държи на професионализма, прецизността и функционалното приложение.

  • Любомира Колева

    Онлайн Маркетинг Специалист

    Любомира има повече от 9 години опит в областта на връзките с клиенти и корпоративните комуникации. Занимавала се е с връзки с обществеността и връзки с клиенти в най-голямата българска газова компания. Там тя разработва и внедрява цялостна програма за лоялност и участва в провеждането на дългосрочна образователна кампания "Гордея се с труда на моите родители."

    В Chapter 4 България, Любомира се занимава с разработването и реализирането на онлайн маркетингови кампании и специални кампании в социалните мрежи. Включва се активно в проекти със социална значимост, комуникационни кампании и организиране на събития.

    Любомира има Магистърска степен по Българска филология от Софийския университет „Св. Климент Охридски”. Сред отличителните й черти се нареждат позитивизмът, отговорност и възможност за справяне с конфликтни и кризисни ситуации.

  • Йорданка Гарчева

    Копирайтър

    Йорданка има повече от 5 години опит в създаване на авторски статии, писане на сценарии и копирайт в интернет сайтове с разнообразна тематика.  Интересите й са свързани с писане и създаване на съдържание за  корпоративни блогове и Facebook страници. Много държи на добрата езикова култура, коректното съдържание, творческото мислене и богатото въображение.

    В Chapter 4 България Йорданка отговаря за всички текстове в една кампания: слоган, копи боди, призивни изречения. Освен това създава авторски текстове за уеб съдържание, сценарии за радио- и телевизионни клипове, сценарии за събития с различна тематика. Включва се активно и в организацията на събития.

    Йорданка притежава Бакалавърска степен по Българска филология от ПУ „СВ. Паисий Хилендарски” и Магистърска степен по „Журналистика и медии“ от СУ „Св. Климент Охридски”.  В работата си тя държи на професионалното отношение и коректността, винаги е готова да се адаптира според спецификата и целите на кампания, в която участва.

Chapter 4 Group

Стратегия

Нашата работа е да подпомагаме Вашите цели и идеи, като Ви предоставяме най-добрите комуникационни стратегии.  

Предлагаме консултации и стратегически подход към изработването на комуникационни планове, практическо реализиране на стратегии, творческо мислене, креативен дизайн и визуализация, анализи, оценки и дигитални комуникации. Ние улесняваме улесняваме компаниите и създаваме реално сътрудничество между управленските екипи, служителите, марките, продуктите, услугите на клиентите ни и техните заинтересовани страни. Нашият екип ще ви предостави стройна, ефективна, успешна и навременна стратегия за Вашата ПР комуникация.

Награди

2016 EUROPEAN EXCELLENCE AWARD

Най-добра кампания за България, Румъния, Хърватия, Сърбия, Черна гора, Босна и Херцеговина: популяризирането на онлайн платформа Earlybaby.info с AbbVie България.

2016 ПР Приз

Най-добър CSR проект в Бълагария: “Earlybaby.info – Всичко за недоносените бебета” с AbbVie България

2016 ПР Приз

Специална награда на Конфедерация на работодателите и индустриалците в България в категория Корпоративен ПР за проект "Официално представяне и популяризиране на инвестиционна програма Аурубис България Спектър 2018" за Аурубис България

2015 ПР Приз

Най-добър проект CSR сектор за: "Най-големи герои са най-малките" с Abbvie България

 

2015 Gold SABRE

Финалист в категория "Балкани" за кампанията "Най-големи герои са най-малките" с AbbVie България

2014 Best PR Agency in Eastern Europe

International SABRE Award

2014 ПР Приз

Награда в категория ПР проект за вътрешни комуникации за Програма "Живей здравословно" на Аурубис България

2014 Eventex

Специална награда на публиката за кампанията "Най-големи герои са най-малките" с AbbVie България

2014 European Excellence

Най-добра кампания за България, Румъния, Хърватска, Словения, Сърбия, Черна гора, Босна и Херцеговина: "Най-големи герой са най-малките" с AbbVie България 

2014 ПР Приз

Специална награна на b2b Magazine за Зелени комуникации и градска среда за "Зеляният проект" с Аурубис България

2013 ПР Приз

Награда за специално събитие "Коледа на лед 2012" със Siemens България