Премини към основното съдържание

Медийни обучения и публична реч

Тъй като Mastecrard е една от водещите технологични компании, тя подкрепя много каузи в цял свят и България. Експертите от Mastercard трябва да могат да говорят на същия език и да предават ключовите съобщения в своите домейни по възможно най-добрия начин.

ЗАДАЧА

  • Избрахме ключовите съобщения, които са важни за компанията
  • Тренирахме поведение в разговор с журналисти
  • Практикувахме езика на тялото и какво е допустимо да се говори в телевизионно студио
  • Дискутирахме съвети и трикове как да се отговоря на неудобни въпроси
  • Създадохме консистентни послания, която обясняват както глобалните, така и местните инициативи

РЕШЕНИЕ И ИЗПЪЛНЕНИЕ

  • Организация на четири сесии медийно обучение с медийни експерти
  • Симулация на истинска медийна среда
  • Координиране на ключовите послания, както с медийните експерти, така и с членовете на екипа на Mastercard
  • Подготовка на опорни точки
  • Симулирахме на истинска медийна среда и организирахме подредба на три различни ситуации, в които експертите могат да попаднат - в телевизионно студио на диван, телевизионно студио на маса, уловени на улицата за спонтанно интервю по гореща тема
  • Анализиране на интервю на живо по една от националните телевизии с мениджъра на Mastercard Ваня Манова