Медийни обучения и публична реч
Тъй като Mastecrard е една от водещите технологични компании, тя подкрепя много каузи в цял свят и България. Експертите от Mastercard трябва да могат да говорят на същия език и да предават ключовите съобщения в своите домейни по възможно най-добрия начин.
ЗАДАЧА
- Избрахме ключовите съобщения, които са важни за компанията
- Тренирахме поведение в разговор с журналисти
- Практикувахме езика на тялото и какво е допустимо да се говори в телевизионно студио
- Дискутирахме съвети и трикове как да се отговоря на неудобни въпроси
- Създадохме консистентни послания, която обясняват както глобалните, така и местните инициативи
РЕШЕНИЕ И ИЗПЪЛНЕНИЕ
- Организация на четири сесии медийно обучение с медийни експерти
- Симулация на истинска медийна среда
- Координиране на ключовите послания, както с медийните експерти, така и с членовете на екипа на Mastercard
- Подготовка на опорни точки
- Симулирахме на истинска медийна среда и организирахме подредба на три различни ситуации, в които експертите могат да попаднат - в телевизионно студио на диван, телевизионно студио на маса, уловени на улицата за спонтанно интервю по гореща тема
- Анализиране на интервю на живо по една от националните телевизии с мениджъра на Mastercard Ваня Манова